Archiv článků

14.05.2014 19:34
Přesouváme se busem na náhorní planinu Postalm,  dáváme hromadně kávu a vyrážíme. Nejprve jedeme na výhlídku na Wolfgangsee. Pěkně hravá cesta několik set metrů. Po km na šotolině příjemná změna. Stejnou cestou zpět a vydáváme se směr soutěska Zinkenbachklamm. Cesta vícemeně z kopce a občas...
14.05.2014 19:15
Po vydatné snídani vyrážíme pohltit další porci km v kopcích rakouských Alp. Zavrhujeme přesun autobusem a jedeme po vlastní ose. Úvodních 15km je tedy dost na pohodu. Ve Filzmoos si dáváme kávu a začína stoupání na Oberhofalm. Následující sjezd je nijak technický. Cesty jsou široké polní alpské...
14.05.2014 17:03
Vyrážíme brzy ráno autobusem směr ČB. Cesta je velmi dlouhá i díky kolonám, které po cestě máme. Do cíle St. Martina přijíždíme něco po 14h. Okouknem ubytování, převléknem se a vyrážíme projet první km. Ihned z kraje mijíme celá skupina odbočku a vydáváme se špatně, to ale zatím netušíme. Následné...
04.05.2014 23:08
Velké finále mého 8-mi deního bloku se čtyřmi závody. Hodně jsem se na Šelu těšil a byl i celkem nervozní. Číslo jsem si vyzvedl v pátek, abych v sobotu nemusel jezdit úplně brzo ráno. V sobotu jsem dorazil s předstihem a tak měl dost času. Žádné velké rozjetí jsem nedělal, přeci jenom těch 93km...
01.05.2014 16:46
Další závod v krátkém časovém sledu... Moc dobře vím co mě tady čeká a tak cílem pro tento závod je hlavně dojet a pošetřit síly na sobotní Šelu. Od domova to mám kousek tak na start dojíždím po vlastní ose. Po startu si najdu "své" místo a jedu si vícemeně treninkové tempo. Úvodní velmi náročné...
27.04.2014 22:04
Další závod následuje den po Brdech, ale jeho profil nenaznačuje, že to bude náročné. Do zázemí v Úpici dorážím včas a tak je možno se pobavit v zázemí s přáteli, které tu potkávám. Závod neznám a protože nemám velké abbice stavím se do druhé poloviny startovního pole. Po startu se jede dobře a...
26.04.2014 21:34
První závod sezony za mnou... Číslo jsem si chtěl vyzvednout už v pátek, ale silný déšť s větrem mi plány překazily a v polovině cesty jsem to vzdal a raději to na silničce otočil zpět domů. V sobotu jsem tedy směr Brdy vyrazil o něco dříve. Díky kolonám jsem dorazil tak akorát, zaparkoval a šel se...
21.04.2014 21:56
Já a orienťák... ?! Ještě před pár měsíci bych se smál hodně od srdce. Když ale přišla nabídka se zúčastnit neváhal jsem a šel do toho. Taky je pravda, že LOST in Prague je více o zábavě s přáteli než o závodě. I když někteří to berou hodně vážně. Příprava nebyla žádná a tak jsem poprvé viděl mapu...
07.04.2014 21:44
Přípravu na Tenerife nyní hodnotím velmi kladně. Byt se porce najetých km nezdá moc velká, tak solidní základ do sezony to bezpochyby je a to už je cítit v době kdy toto píšu. Jezdí mi to fakt dobře. Nakonec to dalo pěkných 430km a nastoupaných 9.000m, což je na šest treninkových dnu solidní porce....
07.04.2014 21:39
Cestování... ráno vstáváme a balíme poslední věci. V 10 opouštíme apartmán a vydáváme se na leták. Čas máme dobrý. Let do Berlína proběhl velmi v klidu a když sedáme do auta už se těšíme do vlastních postelí. Do Prahy přijíždíme kolem půlnoci. Máme to za sebou, první příprava na sezonu v teple a na...