Den 3

14.05.2014 19:34

Přesouváme se busem na náhorní planinu Postalm,  dáváme hromadně kávu a vyrážíme. Nejprve jedeme na výhlídku na Wolfgangsee. Pěkně hravá cesta několik set metrů. Po km na šotolině příjemná změna. Stejnou cestou zpět a vydáváme se směr soutěska Zinkenbachklamm. Cesta vícemeně z kopce a občas nějaký kopec. Následuje pěkný sjezd. Před stoupáním shazujeme vršky a dáváme si něco k jídlu. Před odjezdem zjišťuji, že se mi ulomil držák s kamerou. Okamžitě se vydávám zpět do stoupání k soutězce následován průvodcem. Skupina pokračuje dál dle plánu. Pomalu se smiřuji se skutečností, že jsem o kameru přišel. Kousek pod soutěskou se setkáváme s jedním z jezdců tzv. "pohodovky" kteří jsou zde taky s námi, ale jezdí méně náročné trasy. Ten kameru našel. Moc mu děkuji za nalezení a vrácení. Vydáváme se stíhat naší skupinu, ztrátu máme cca 40min. Tempo se jede pekelné, chvilku se držím, občas odpadnu a pak sjíždím. Skupinu dojíždíme ve velmi technickém výjezdu těsně nad vrcholem stoupání. Jsem prošitej a potřebuji se najíst. Bohužel chata je zavřená a tak jsme rádi že ukecáme majitele aspoň o nějaké pití. Do toho všeho mě chytají křeče do břicha. Následující sjezd je ok, ale jak se jede rovina nebo kopec ihned odpadám a mám co dělat se držet skupiny. Před Abtenau se od skupiny dělím a jedu nejkratší cestou k busu. Ve městě ještě navštívím kavarnu a doplním cukry. Po návratu na hotel se zcentruji a dost mi pomáhá i vydatná večeře. Po večeři vyrážíme do nedalekého aquacentra. Bazén, výřivka a zavěr v sauně je dokonalá tečka za třetím dnem. 58km a 1200m nastoupáno.