Archiv článků

06.07.2014 06:19
První etapa většinou roztřídí pole a pokud někdo na tento závod nemá, zjišťuje to pravě tady. Do prvního dne já vstupuji s rozvahou a vědomím, že dnešní cíl je dojet ve zdraví a v ideálním případě nebýt poslední. Taky je důležité pošetřit síly na další dva dny. Ohledně profilu etapy nemá smysl se...
06.07.2014 05:09
A je to tady... přes půl roku příprav a nyní přichází první vrchol sezony s jasným cílem. Dopoledne balím kola, věci, dobrou náladu + pár nějakých drobností a vyrážím směr Teplice nad Metují. Do Teplic dorážím tak akorát, tedy vyzvednu číslo a zjišťuji kdy vyrážím na trasu prologu. Je to v 17:03 a...
06.07.2014 04:58
Poslední prověrka před prvním vrcholem sezony. Zázemí si tvořím v Liberci a vyrážím už v pátek. V podvečer se registruji a tedy ráno jsem v klidu. Ráno vyrážím na start. Vzdálenost od startu a cíle je celkem veliká, ale auto nakonec nechávám u startu. Z cíle je to z kopce :-). V 8:30 vyrážím na...
14.06.2014 23:28
Závod v Liberci mě baví a patří mezi ty náročnější v serialu KPŽ a to hlavně svým převýšením, které je na 55km 1.700m. Technicky to není nijak těžký závod, vše je jezditelné. Do zázemí dorážím s předstihem a nebýt zmatku při vjezdu bylo by to ideální. Protože parkuji dál od prezentace, nejdříve...
08.06.2014 23:06
Orlík, jeden z mých nejoblíbenějších závodů. Ráno vše tradičně a vyrážím. Do areálu dojíždím včas a tak je celá příprava naprosto v klidu. Stihnu si při rozjetí projet jak první, tak i poslední km okruhu, který se zde jede dvakrát. Závod je to hlavně o síle, bez výrazných kopců a s jednou...
02.06.2014 23:41
Pořád si říkám, že jak nezachyím závod bezprostředně po, tak pak už si člověk těžko vzpomíná. Navíc když jedete přes 100 km... Start závodu byl jen několik metrů vzdálen od hotelu a ráno nebylo třeba spěchat. Kdo by se taky honil v sedm ráno. V 7:30 je odstartováno a jede se v klidu, chce se to...
27.05.2014 21:06
Můj oblíbený závod, resp. závod v oblíbeném prostředí. Je až neuvěřitelné, kolik tváří zdejší lokalita má. Pohodová jízda s KPŽ a proti tomu drsné MTB Trilogy. To je krása Jestřebích hor. Příprava na závod probíhá již tradičně a sobotní ráno má svůj zaběhlý a ověřený scénář. Do místa závodu...
14.05.2014 20:23
Všechna moje snaha na kole se ubírá jediným směrem a tím je Trilogy. S Vénou jsem se už několikrát viděl a slibuje pro letošek přijatelnější výjezdy, ale o to drsnější sjezdy. Jsem na to zvědav a plný očekávání.
14.05.2014 20:16
Moje první zkušenost s podobným typem zájezdu a musím říct, že spokojenost. Obava o kolo se ukázala jako zbytečna, příště beru HT, protože full byl tady spíš nevýhodou, technika minimální a v kopcích je znát každé kilo. Přeprava kol je zajištěna kvalitně a bezpečně. Ubytování a stravování bylo taky...
14.05.2014 19:59
Počasí je dnes velký otazník a nevíme ce se bude dít. Přesouváme se busem do Gosau, opět si dáváme startovní kafe. Počasí vypadá ok, dokonce vysvitne i slunce. Dnes nás čeká část trasy z legendární Salzkammergut trophy. Vyrážíme a ihned začíná stoupání. Po chvilce se spouští déšť, který postupně...