Archiv článků

07.04.2014 21:21
Finále... Poslední treninkový den a odpoledne vracíme kola. Rozhodl jsem se nic neriskovat a vydal se stejně jako včera přes Adeje směr Chio. Počasí opět nebylo ideální, ale po včerejších zkušenostech už jsem byl připravený. Po vyjetí do Chio jsem pokračoval sjezdem na známe Los Gigantes a následně...
07.04.2014 21:04
Fotografování... Dnešní počasí poprvé ukázalo svou druhou tvář a tezko se odhadovalo jak bude nahora v horách. Vzal jsem na sebe co jsem uznal za vhodné a vyrazil směr Adeje a pak na stoupání na Chio co mi poradili kluci že to je fajn. Ze začátku se jelo celkem ok, trochu mi zlobil tepák ale...
07.04.2014 20:28
Solo trenink... někdy je rozumné se odpojit a jet si svoje treninkové tempo. Na ty dva blázny prostě nemám, resp. nechci se utavit v březnu když je před náma celá sezona a vrchol mám až v červenci na Trilogy. Protože moje orientace je taková jaká je, musel jsem se držet trasy co už znám abych někde...
07.04.2014 00:38
Dneska jsme zvolnili a rozhodli se nevydávat do žádných velkých kopců. V praxi to znamenalo courání po pobřeží a užívání si krajiny kolem nás. Často i probíhalo focení tak jsme to dnes brali opravdu odpočinkově. Dnes 70km a nastoupáno 1.300m.
07.04.2014 00:31
Partákovo koleno se zlepšilo, ale chtělo to ještě den nechat odpočinout a tak jsme zařadili odpočinkový den o jeden den dřív než bylo v plánu. Půjčili jsme auto a vyrazili na Pico del Teide. Nejdříve jsme se zastavili v servise opravit kolo, což se povedlo celkem rychle (a draze), ale povedlo se a...
07.04.2014 00:19
Zranění kolene partaka z předchozí dne ho vyřadilo pro dnešek ze hry a tak jsme vyrazili jen ve dvou. Cíl bylo vyšlápnout na Vilaflor. Nekonečné stoupání... Tento den to skutečně bolelo. Úvodních cca 10km bylo zvlněných a pak nasledovalo už jen nekonečné stoupání nahoru. Profil nebyl nijak náročný,...
06.04.2014 20:45
CRASH, to byla zásadní událost tohoto dne, ale popořadě... Ráno snídaně a vyrážíme do taxikem do Las Americas v cyklo hadrech nafasovat kola. Predávka kol je v pohodě a po nastrojení (senzory, kamera atd.) můžeme vyrazit do kopců. Jako úvodní trenink volíme výšlap na Santiago del Teide. Brzy si...
06.04.2014 19:56
Cestování... To bylo heslo tohoto dne. Z domova vyražím lehce po půlnoci a než jsem posbíral a naložil kluky tak z Prahy vyrážíme kolem jedné v noci. Cesta do Berlína je absolutně v pohodě a vše běží tak jak má. Do Berlína přijíždíme podstatně dříve než jsme mysleli, ale raději dříve než později....
12.03.2014 19:00
Do odletu zbývá už jen málo... Mám sbaleno a jsem plný očekáván. Kola jsou dořešena, nakonec se sehnalo kolo i v mojí velikosti tak transport kola a s ním spojené trable jsou pasé. Treninku jsem v posledních dnech moc nedal a tak je pro mě velká neznámá jaká bude forma. Počasí slibuje dobré...
09.02.2014 21:28
Původně bylo jednoznačné, že si kola půjčíme. Nasledně jsme si pohrávali i s myšlenkou si kola dovést, ale nakonec jsme zůstali u půjčovny. Půjčovat si budeme karbonové Canyony na ultegře. Cena na 8 dní je 5.200,-Kč.   Tak změna... zjistilo se, že k dispozici v půjčovně není moje velikost a...